Slepen met de kids!

Het was een mooie dag, zo'n dag dat je wel even het water op zou willen om te gaan varen.
En dat heb ik dan ook maar gedaan. Samen met me zoon en dochtertje naar de boot en natuurlijk gaat dan ook maar de hengel mee.
Eenmaal door de sluis heen gooide ik gelijk me hengel uit en die plug lekker ze gang laten gaan.

Toen ik zag dat er wel vrij donkere wolken aan kwamen besloot ik toch maar rustig terug te varen richting de sluis. Want met die kleintjes aan boord wil je natuurlijk niet een flinke bui over je heen krijgen. Maar toen een meter of honderd voordat we weer bij de sluis aankwamen,, BAM hangen.
Altijd een mooi moment is dat, een snoekje van 64 cm mocht ik dan rustig landen in de boot. Me zoon die kan goede foto s maken voor zijn leeftijd en hij staat erop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews