Echt groot!!!!!

We hebben het er een paar keer over gehad dat er bij het gemaal in Oude Wetering genoeg roofvis moet zitten.
Dus ik naar de molenaar gelopen en gevraagd of ik een keer mocht gaan vissen.
En dat vond hij geen probleem dus ik ben er meteen gaan proberen. Met kleine pluggen ben ik gaan werpen en het duurde niet lang of de 1e baars hing eraan.

En zo ben ik de kanten afgelopen tot ik bij een stuk aankwam waar geen hek stond.
Daar kon ik wat beter werpen een binnen halen. Het werd al wat donker dus kon niet heel lang meer staan. Terwijl ik die kant helemaal gehad had besloot ik terug te gaan lopen er werpen tegelijk.
En toen klapte er iets op mijn pike fighter jr, en in eerste instantie dacht ik dat het een snoekbaars was.
Maar al gauw was het duidelijk dat het om een baars ging..... een groot beest van maar liefst 47cm.


Het is me nieuwe pr en wat een pracht beest!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews