In 1 week tijd!

Nou daar ben ik weer. Maandag was ik even weg geweest en had me pr gevangen. Dolblij dat ik was want een 90 cm snoek is een leuk maatje! Toen was het al weer vrijdag, dus het weekend voor de deur.
Maar ik kam met wat rug problemen en dat is niet zo fijn. Dus ik heb de hele dag wat stil gezeten en niet veel bewogen, dat was ik wel een beetje zat dus ik dacht even een stukje lopen met me hengel bij de hand.

Een maal aangekomen waar ik even rustig wou gaan jerkbaiten, zag ik al een bekende zitten aan het water waar ik ondertussen even mee stond te praten.
Hij bood me wat te drinken aan dus hij loopt naar binnen en met me 4e worp zag ik achter me buster een bakbeest aankomen. Daarna ineens, BAM hangen vlak voor de kant!! Ondertussen stormt die bekende van me naar buiten en begint foto's te maken. En hij mag er wezen, een snoek van 1 meter en 5 cm.


Dus weer een PR  in 1 week tijd!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews