Ochtendje vissen

Heerlijk zo een vakantie, lekker uitslapen enzovoorts. Nou, gisterochtend dus even niet! Er moest weer even gevist worden! Dennis en ik zouden 's middags naar Flipper gaan om wat inkopen te doen, dus dan ga je 's ochtends gewoon even vissen!

Ook even contact gehad met Robert, en die kwam ook mee!

De eerste plek was niet veel, Robert loste waarschijnlijk een mooie snoekbaars, en voor de rest had ik een aantal aanbeten van baarsjes en 1 aanbeet van een snoekbaars, maar er werd niks gevangen!

De 2e plek was voor mij iets beter met 1 baarsje en 1 baars voor de teller, 31 centimeters!


De volgende plek werd DE avond stek, maar dan een keer in de ochtend. Hier kreeg Robert tot 2 maal een volger!

Dennis en ik vingen wat baarsjes, en nogmaals 1 baars voor de teller voor mij, 32 centimeters!


Na wat inkopen gedaan te hebben, hebben we het nog even geprobeerd maar dit was niet veel meer. Vangsten vielen dus iet wat tegen, had meer kunnen zijn, maar wat niet is kan nog komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews