Een top avond!

Maandag is mijn papa dag en ben, nadat de dag qua weer wat slecht begon, toch nog even met de kids naar de speeltuin geweest.
Dat was lekker druk dus dat was een goede reden om dan 's avond nog even ontspannen te gaan vissen.

Ik heb al vaker bij het bouwcenter gestaan waar ik al redelijk wat snoeken wist te landen, maar dacht ik ga het eens proberen schuin tegenover die stek, en dat is Wetering brug.
Terwijl ik daar naartoe reed zag ik bij de brug ook een roofvisser staan die een baars en een klein snoekje had gevangen.
Ik zei dat ik het verderop ging proberen, waarop hij zei dat die wel even kwam kijken.

Ik, eenmaal daar aangekomen, stond weer lekker met me buster jerk te werpen. Ik moet zeggen dat jerkbaiten momenteel wel mijn ding geworden is, maar dat kan bijna niet anders als je er zoveel mee vangt.

Na een minuut of 5 was het dan raak, ongeveer boven de vaargeul, BEET.
Een snoek die niet echt zin had om op het droge een kijkje te gaan nemen stribbelde aardig tegen maar naar een goeie dril kon ik m toch landen. 70 cm. dus een mooi maatje om te beginnen.


Even snel een foto en weer zwemmen.

Ondertussen was die andere visser komen kijken maar die had deze net gemist.
Wel jammer want die had dan de foto kunnen nemen. En Renzo met zijn zoon kwamen ook even kijken want die kleine had wel gezien dat ik die eerste had gevangen.

En tussen het kletsen over vissen door bleef ik natuurlijk lekker werpen. Alle plekjes proberen want daar voor de kant stonden ook veel lelies waar ze eventueel wel eens tussen kunnen liggen.
En ja hoor een meter of 10 vanaf de kant vast in de planten, dacht ik eerst..... Maar toen er wel veel beweging in kwam bleek het dat niet te zijn. Alleen ik dacht dan moet het wel iets groots zijn.
En dat was het ook! Ik zag dat er een beste snoek aan me buster hing.
Na een beste dril, want deze had er eveneens geen zin in, lag hij na 5 minuten op de kant.
Even onthaken dat prima verliep. Bleek het ook nog eens nieuw PR te zijn! 90 cm! Me geluk kon natuurlijk niet op.


En na de foto weer het diepe in ...... Wat een top avond!!   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews