HEHE, eindelijk!!!

Zoals jullie weten heb ik bij het gemaal al wat gevist en niet zonder succes. Van een paar mooie baarzen tot wat missers van snoeken denk ik nog steeds dat het wel een goede stek is.
Hoewel Robert er ook lucht van had gekregen dat ik daar een keer ben wezen vissen wou hij het er ook graag een keer gaan proberen.

Ik was er iets eerder dan Robert en had ondertussen me eerste baars gevangen. Even later was Robert ook aangekomen en die begon met zijn Pike Fighter jr te werpen.

En ja het moest voor Robert toch wel heel gauw een keer gaan lukken om weer eens een snoek te landen. En daar hoefde hij niet lang op te wachten want na een keer of 15 geworpen te hebben was het dan ook raak. Een dikke 77cm snoek mocht ik eruit scheppen! HEHE, eindelijk weer eens een snoek gevangen, en dat is ook af te lezen van zijn gezicht.....


Even later was Robert zeer tevreden weer naar huis gegaan, en ik bleef nog even werpen.
Na 5 minuten trok ik er nog een baars uit en vond deze wel waard voor een foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews