Regenachtig weer!!!

Maandag en het was een beetje grauw buiten, regen en dan weer droog dus dacht ik ga even bij t gemaal proberen of daar nog wat leven is.
Daar aangekomen ben ik met me jerkbait hengel en me busterjerk gaan werpen. Dat was de eerste keer dat ik met die hengel daar stond dus ik wist niet wat ik kon verwachten.

Maar na een minuut of 10 voelde ik een behoorlijke klap op me hengel, en dacht aan een snoek die op me plug klapte. Niets is minder waar toen ik zag dat er een mega baars me buster als prooi had aangezien. Maar helaas moest ik deze lossen, en naar mijn schatting dacht ik dat die zeker over de 50cm heen ging. Dus echt groot voor een baars.

Maar goed, ik ben weer rustig verder gaan werpen, zo langs de kant waar nog wel een hoop planten staan en BAM..... vlak voor de kant een nog grotere klap op me buster en nu wist ik zeker dat het om een snoek ging. En ja een mooie 74cm snoek kon ik landen in het natte gras.


Helemaal top zo dacht ik zelf, en zo ben ik weer rustig verder gegaan. Maar ik had niet veel tijd nodig om weer actie op me plug te voelen, want ik wierp uit en bij t landen van me plug klapte er weer iets op.
Een baars van 46cm kon ik deze keer wel landen.


En dankzij de regen had ik toch een leuk uurtje met veel actie!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews