Een mooie zondag

Ik had weer een keer met Marcel en Remco afgesproken om weer een keer met de boot te gaan trollen.
Het was een mooie zonnige dag en je zit op het water dan is t al gauw goed.
Vanuit de sluis kreeg ik een tip van Kevin om rechtsaf te gaan richting het Paddegat.
dus zo gezegd zo gedaan, beetje langs de kanten varen en hopen dat er een snoek opklapt.

En dat mocht niet lang op zich wachten, er klapte een mooie snoek op mijn plug dus dat was een goed begin. 70 cm dus een mooie om mee te beginnen.


En nadat deze snoek weer rustig het water in gaat zijn we weer verder gegaan.
Na een tijdje niks geen actie te hebben gehad zijn we gekeerd en weer langs dezelfde kant terug gegaan. toen was het raak voor Marcel. 82 cm dus gaat de goede kant op qua maten.


Dus weer gauw verder met vissen.

Na even wat te hebben gegeten en Remco te hebben afgezet weer raak in de wetering.
Een 80 cm snoek klapte op me buster jerk die ik er inmiddels had aan gehangen.
En moet zeggen het is een mooie snoek.


Echt leuk dat vissen, en de dag was nog niet om dus en kan nog van alles gebeuren.
Dus wij richting het meer, lekker weer, helemaal goed.
En na een uurtje verder was het toch wel tijd om richting de sluis te varen.
Maar Marcel wou toch nog even een stuk proberen waar hij al vaker succes had.
Alleen was hij niet die weer succes had,  ik was weer de gelukkige die weer een snoek aan me buster jerk had hangen. Een 72 cm snoek om de dag mee af te sluiten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews