Hangen!!

Zondagavond, en had met Robert afgesproken om te gaan vissen. Ik was al rond 7 uur naar de Leimuider brug gaan kijken of daar wat leven te vinden was.Er zat ook een andere visser met dood aas, maar die had ook geen tikkie op zijn hengel gekregen.

Dus na een uurtje werpen had ik het daar wel gezien en ben ik naar Weteringbrug gereden. Na even daar te hebben gestaan had ik Robert gesproken en die zou naar de bouwcenter komen.

Eenmaal daar aangekomen stond Robert al te werpen.


Hij stond met de Jerkbait hengel te vissen dus ik had die er ook bij gepakt.
Na een minuut of tien hoorde ik Robert zeggen, hier zit er 1!!!
Nadat de snoek de Buster Jerk van Robert al een paar keer had gevolgd klapte die erop waarop Robert zegt, hangen! Maar helaas moest hij hem lossen.

Even later was het wel raak maar dat voor mij, ik tik ook met een Buster Jerk rustig binnen en vlak voor de kant....... bam hangen. Een mooie snoek van 70 cm kon worden geland.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews