Weinig vis weekend

Ja, het was een weekend vol met vissen! Tenminste, met visuren maken. Zaterdag en zondag gevist, alleen niet heel veel gevangen helaas!!

Allereerst was daar de bijeenkomst van het nieuwe forum waar ik tevens beheerder ben, samen met 5 andere vis fanatiekelingen! We beheren met de allen de pagina Snoek-forum.nl en de Snoek-forum.nl facebook pagina Het werd een dag om nooooit meer te vergeten!

De dag begon rond 10 uur. Ik moest 1 van de mannen ophalen, maar die had zich helaas verslapen dus kwamen wij om half 11 aan. Na een bak koffie naar de waterkant, en struinen maar! Helaas was het hier helemaal niks! Genoeg mooi water, midden in de wijk gelegen. Vrij ondiep maar duidelijk dat hier wel wat vis moest zitten. Maar zelfs met 5 man was er niks uit te krijgen, en konden er hooguit een paar verleiden tot een misser.

Na een middag pauze, gingen we een ander water opzoeken, wat dieper. Hier kwam ook de laatste beheerder erbij. Dus daar stonden we dan, met 6 man te gooien tot we een ons wegen. Dan sta ik ergens te werpen op een aangewezen plek van 1 van de beheerders die vertelde dat dat een goede plek was en hij daar wel wat vaker ving. Terwijl ik daar stond te werpen stond hij maar een beetje toe te kijken hoe ik aan het vissen was. Hij zegt nog 'ik kan wel toekijken maar dan vang ik sowieso niks'. Hij werpt uit en niet veel later ligt dan eindelijk de eerste snoek op de kant!

Dat was dus de eerste en tevens laatste vis. Ik krijg later nog een misser, maar het mocht niet baten. Helaas ga ik en 4 andere zonder vis naar huis! Maar wat een dag! Hengels in prullenbakken vanwege te teleurstelling, in tuinen gevist en nog veel meer lol.
Geweldig!

Zondag nog even gevist met me maatje Dimitri. Lange tijd geleden dat ik met hem gevist had! Dus het werd wel eens tijd. Aan de waterkant geef ik hem een mooie plug om uit te proberen! De Abu Garcia Svartzonker McMio. Geweldige plug! En dat bleek ook wel deze dag.

In het park kreeg hij al 4 aanbeten van 2 verschillende snoeken op deze plug. Helaas kon hij ze niet verzilveren. Hierna vertrokken we van deze stek, en verplaatsten ons naar de volgende stek! Hier was het niks. We hadden nog 1 plek op de planning staan, maar toen we onderweg waren, zagen we nog een andere mooie oude stek. Ooit is 7 snoeken gevangen met ze 2en in 3 uur tijd. Dus vroeg me af, of ze er weer zouden zitten.

En dit keer was het voor Dimitri weer raak. Tot 3 keer toe in een 20 min een aanbeet, waar hij er 1 van kon vangen. Bij mij bleef het bij 1 misser! Maar Dimitri had dus een mooi snoekje van 53 centimeters!


Dus in ieder geval allebei de dagen snoek gezien, al was het niet voor mij!

Dit weekend het Visma weekend! Vrijdag gaan we met ze 4en naar de visma, gaan daarna lekker de spullen testen en dan s avonds weer lekker een biertje drinken om dan de zaterdag ook weer te gaan vissen! Super veel zin in! Dan komt er ook weer een groot verslag aan, want dan gaat er natuurlijk wél gevangen worden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews