Bedankt visdeal.nl!

Je kent ze wel, die prijsvragen op facebook van sites die je 'liked'. Nou had ik dat met visdeal.nl. Er waren al een paar prijsvragen langs gekomen, en de ene keer deed ik wel mee, andere keer niet. Ik geloofde er meestal niet zo in. De kans dat je wat wint is vrij klein.

Nou had ik met een prijsvraag mee gedaan waar je de maat van de gevangen snoek moest raden. Er stonden al zeker ruim 500 reacties toen ik ging reageren. Ik gokte 101 cm. Maar er stonden al aardig wat met 101 cm. Dus ik had gezegd, 101,2 cm.

Ik zag op een gegeven moment wel dat de wedstrijd afgelopen was, en dat er mensen hadden gewonnen. Nooit heb ik mijn naam zien staan.
Dit was op 21 mei. Toen ik van de week op het doodaas forum keek, in de kletshoek, zag ik een topic staan met 'Gefeliciteerd Kevin Mesman'. Dus ik dacht, te vroege verjaardag felicitatie?
Toen zag ik staan dat iemand op facebook mijn naam en nog een andere naam had gezien als winnaar van die wedstrijd! De winnende lengte was 101 cm! Dus ze hadden het cijfer achter de komma niet meegerekend!

Snel ging ik weer even kijken op facebook, en inderdaad! Het bericht stond tussen overige berichten. Inmiddels stond het bericht er al 9 dagen! Dus ik stuurde snel een bericht met mijn gegevens. De volgende dag kreeg ik netjes bericht dat het prijsje verstuurd zou worden!

En ja hoor, vandaag kwam het binnen! Toen ik het zag dat het een reeltje was, was ik wel erg blij. Het zag er alleen wat goedkoop uit. Weet niet waarom. Maar na wat onderzoek op internet bleek het toch een reel te zijn met een waarde van €80,- tot €100,-! Wat een mooie prijs dus. Aangezien ik een Abu Garcia Pro Max Gold heb, word deze geruild voor de nieuwe reel! Nu dus alleen nog even een nieuw lijntje en dan kan ik er mee vissen!

Owja, het was dit reeltje:

Specifications:

  • Line capacity:
    - No./M(PE)/m: 0.8/300, 1.0/245, 1.5/160
    - lbs/yds: 12/105, 14/195
  • Bearings: 9 + 2
  • Gear Ratio: 6.2:1
  • Weight: 235g/8.3oz

Features:
  • 9 Rust Resistant ball bearings and 2 SUS ball bearings.
  • Forged aluminium alloy spool.
  • One piece aluminium frame CNC machined.
  • Instant anti-reverse.
  • Centrifugal brake system
  • Star drag
  • Simple spool removal.
  • Large ultra wear-resisting line guide
  • Soft-touch handle knob.

Dus ja, een gegeven paard nooit in de bek kijken! Bedankt Visdeal.nl! Ik ga in ieder geval een linkje op dit blog plaatsen! Dat is het minste wat ik kan doen!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk,zo zie je maar weer,dat het loont om mee te doen.
    Veel vis vangsten met je gewopnnen reel..
    P.S..wat wordt de boot mooi,komplimenten hoor...
    Groet...Co van Schagen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou inderdaad, ben er ook zeer blij mee. En bedankt! Hij is zeker mooi geworden.

      Verwijderen

Totaal aantal pageviews