Baars avond

Ja, het was niet veel meer, maar ook niet weinig! Ben er even 2 uurtjes tussen uit geweest en op een plek gevist waar ik nog nooit wat had gevangen. Maar er moest wel wat te vangen zijn, zo zag het er gewoon uit.

En ik was niet de enige.

Ik heb deze avond in totaal 9 snoek vissers gezien. 1 Was hier aan het verticalen, 3 zaten er in 1 bootje, 2 zaten te doodazen, en 3 andere waren bezig met kunstaas werpen. Net als ik. Voor de verandering had ik dit keer de Salmo Hornet er is aan gedaan. Ik moest hier wat vertrouwen in krijgen. Had er nog niks op gevangen, terwijl ik er zoveel goede verhalen over hoorde.

Ik heb niemand van de andere vissers wat zien vangen. Ondertussen heb ik deze avond 2 30+ baarzen gemist, 2 kleine 10-15 cm baarsjes gevangen, en 10000 volgertjes gehad! Wat een geweldig plugje!

Ook heb ik gelukkig nog 1 baars kunnen vangen die wat groter was. Deze was precies 30 cm! Dus er kan weer een plusje bij op de teller!


Excuses voor de gras plukjes, er was net gemaaid.

Dus in ieder geval lekker bezig geweest, en die Salmo Hornet is een prima plugje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews