Snoek Forum TV

Zo, het einde van het seizoen nadert en de aantallen die ik gevangen heb dit jaar zijn weer redelijk goed voor mijn doen.

Maar als je alles goed terug gaat lezen, staat de teller hoger dan dat er foto's van vissen op het blog staan. Dat komt mede door een nieuw concept van het Snoek-Forum op facebook waar ik ook medebeheerder ben. We zijn namelijk gestart met Snoek-Forum TV!

Het idee hier achter is om eens op stap te gaan met de mensen van het Snoek-Forum! En eens te kijken hoe hun vissen en ze een klein beetje te leren kennen.

We hebben nu 2 afleveringen gemaakt! Ik heb dus wel gevist maar heb er geen blog van gemaakt, aangezien er toch een hele film reportage van gemaakt word. Tevens wil ik niks verklappen wat er te zien gaat zijn in de film!

Ik was afgelopen keer wel van plan een post met een link te maken op mijn blog van de eerste aflevering!
Maar dat ben ik compleet vergeten, dus bij deze maar gelijk een post van beide afleveringen! 

20 Januari 


Op 20 januari ben ik bij Vincent (die mee is geweest naar Zweden) op bezoek geweest! Het idee was om te gaan doodazen in een paar wijksloten. In deze wijksloten in de omgeving van Rotterdam zou er (nog) niet veel ijs zijn maar zeker wel snoek te vinden zijn! Helaas vroor het een aantal dagen voor de afspraak toch nog waardoor er als nog wat ijs op de sloten lag. Maar er zou gevist worden!

En dat lukte ook wel. Helaas alleen in de ochtend en lieten de snoeken het 's middags een beetje afweten! Maar toch al met al een paar leuke vangsten gedaan! Bekijk hier de hele video:


9 Maart

9 Maart ging ik langs bij Joseph! Joseph vist vaak vanuit zijn boot. Ik ben in 2016 al een keer eerder met hem mee wezen vissen! (Lees blog: Aantallen vangen) Vandaag stond ook zo een dag gepland. Het zou hard waaien dus bleven we lekker in de wijksloten tussen de huizen uit de wind!

Lekker trollen! De vis werkte ook nog is redelijk goed mee waardoor we met een mooi aantal vissen geƫindigd zijn! Ook was er veel actie in het water! Springende en jagende snoeken en we wisten ook nog een double hook up voor elkaar te krijgen! En dat staat ook allemaal nog is op video!

Bekijk de video hier:



Nou, als er nog meer video's komen, dan gaan we deze hier zeker delen! Dus houd het blog in de gaten, abonneer je op het youtube kanaal en word ook lid van het Snoek Forum op Facebook! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews