Lekker zondag middagje

Het beloofde weer een mooie zondag middag te worden, dus snel contact met Mike gezocht die gelukkig tijd en zin had! Mooi, dan kon er weer even lekker gevist en geleerd worden! Maar Mike is al goed op weg! Hij begint al z'n voorkeuren te krijgen voor een reel in plaats van een molen. Hij had ook al een reel hengeltje gekocht, dus die kon hij mooi gaan uit testen!

Ook had hij wat kunstaas op mijn aanbeveling gekocht. Het stuk kunstaas waar ik het meest over te spreken ben de laatste tijd, de aruku shad, raak ik helaas in de eerste paar worpen al kwijt. Zelfs de kunstaas redder kan het dit keer niet. Wel halen we nog even een fiets omhoog!


Na deze fiets, maar gauw verder gevist. Niet veel later was het dan toch raak voor mij op de aruku shad jr! Een mooi snoekje knalt er vlak voor de kant op de aruku! Het meetlint stopte bij 62, maar het was een prachtig snoekje!



Prachtig getekend op de rug!

Gauw verder vissen maar. We vissen verder op de plek waar we de laatste keer in 10 minuten tijd 3 aanbeten hadden. Maar helaas. Het is hier niks meer. Gauw naar een andere plek van de Rijn. Hier vang ik nog snel even een baarsje.


Ik had hier echt verwacht meer te vangen. Maar helaas. We besluiten om dan nog maar snel even nog bij het parkje te gaan vissen. Maar halverwege komen we langs een plek waar ik het dan nog even een keer wil proberen. Nog niet veel gevangen, maar wel wat baars en 1 snoek toen der tijd. Dus gewoon proberen!

Eerst krijg ik al een aanbeet van een baars, maar die mis ik helaas. Ondertussen doet Mike hard ze best ook wat te vangen, maar ook zonder succes. Maar dan krijg ik vlak voor de kant toch ineens een aanbeet! Ja hoor, hangen! Weer zo een mooi snoekje als de andere. Ook weer de zelfde lengte! 62 Centimeter! Alleen iets slanker visje!


We proberen het hierna nog in het parkje, maar moeten er dan toch mee stoppen. Het is alweer 7 uur, dus helaas, de dag zit er alweer op!

Weer een super mooie visdag, met 2 snoekjes en een baarsje, helaas niks voor Mike, maar dat komt de volgende keer dan wel weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews