Eindelijk weer mooie baarsjes

Zo, mijn eerste berichtje hier,

Op 8 juli ben ik even een avondje gaan vissen. Duurde lang voordat ik wat beet had.
Toen kwam er ineens een school baarsjes voorbij die mijn blinkertje wel mooi vonden. Ik was dus in ieder geval niet voor niks gegaan. Maar ik wou meer!

Kwartietje later niks meer gevangen. Daarna kwam ik ook nog is vast te zitten! Ik had gelukkig mijn kunstaas redder bij me. Maar toen die eenmaal vast gehaakt zat bleek dat die ook niet meer los kwam! Hele kunstaas redder aan gort getrokken. Balen dus.

Hengeltje weer gereed gemaakt en vissen maar weer. Het bleef lang stil. Tot ik weer paar kleine baarsjes ving! Het begon weer leuk te worden. Zeker toen ze groter werden en ineens hing er 1 van 30 cm aan!


Mijn avond was gelijk goed na het voorval met de kunstaas redder. Nog geen 2 minuten later had ik er ook 1 van 25 cm!



Mooi avondje dacht ik zo.

Toen kwam Boyd nog even om de hoek kijken. Ik had na een half uurtje ineens een zware klap op me hengel. Ik zeg tegen Boyd dat ik een aanbeet had. Hij werpt er gelijk heen en vangt een pracht snoekbaars van 63 cm!

Die had ik dus ook kunnen hebben! Maar helaas... Ik gun het hem wel natuurlijk!

Zo, hierbij dus mijn eerste post.

Gegroet, Kevin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews