Calamiteiten dag

Gisteren wegens omstandigheden op werk een calamiteiten dag. Oftewel, het bedrijf gaat dicht en je gaat maar lekker naar huis. Dus dat doe je dan maar! Mijn vrouw was tot half 12 nog thuis, daarna nog even wat zooi naar de vuilstort gebracht en toen terug naar huis om de hengel te pakken tezamen met wat kunstaas en andere visspulletjes!

Aller eerst maar weer even het park proberen. Op 1 aanbeet/misser na was het niks. Toch ziet het park er weer prachtig uit zo in de herfst en verwacht je gewoon dat die vis die er zit vollebak aan het eten is. Maar niet toen ik er was helaas.
Op naar de polder. Helaas ook geen aanbeet in dit water. Enkel iets zwaars onderwater waar me dubbele spinner aan vast blijft zitten. Net nu ik die spinner vaker mee ging nemen, blijft hij onderwater vast zitten. Jammer maar helaas. Met een beetje tegenzin rij ik tóch maar naar de volgende stek.

De Oude Rijn. Een plek waar in de zomer mooi wat waterplanten langs de kant staan. Nu niet meer te zien uiteraard maar met het kunstaas zeker nog merk- en voelbaar onderwater.
Hier moet de snoek dan toch wel tussen liggen?
Af en toe lijkt het wel alsof ik wat voel, of het zijn de planten? Na een zoveelste keer voel ik dan toch echt iets met mijn aas er vandoor gaan dus sla gauw aan. De vis zit net aan gehaakt dus snel de vis scheppen en dan kant op!

Een leuke vis van een cm of 50/60



Na deze vis krijg ik nog 1 leuke aanbeet maar daar blijft het bij. Op naar een ander watertje. Hier heb ik ooit wel is een vis uit zien komen maar verder zelf nooit wat gevangen maar het is altijd het proberen waard!
En dit keer krijg ik het voor elkaar om wat aanbeten te krijgen waaronder 1 hele harde, maar niks blijft hangen. Ook op de laatste stek nog een staartbijter maar verder niks. Thuis maar even met wat Mend-It aan de slag gegaan om de shad weer te lijmen!



Na deze behandeling was de pigshad weer als nieuw! Op naar de volgende visdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews