Mooie herfstdag

Wat een mooie herfstdag vandaag. Graadje of 18, zonnetje erbij, heerlijk!! Mooi weer om er even op uit te trekken! Maar meestal is dit weer niet het beste weer om vis te vangen, maar desondanks toch maar even proberen! Vrouwlief ging ook gezellig mee!

Dus spulletjes ingeladen en op weg naar de polder!

Op de eerste plek aangekomen is het voor mijn vrouw gauw raak met een leuk klein baarsje! Haar eerste visje op deze hengel! Leuk!


Daarna is het voor mij even een tegenvaller als ik vast kom te zitten en dit met geen mogelijk los krijg. Balen. Weg pigshad, weg onderlijn... Zonde.
Maar goed, weer een nieuwe onderlijn er op geknoopt en de kleine busterjerk eraan gehangen. In de aansluitende polder is het al gauw raak met een heel klein dapper snoekje! Gauw een foto en weer terug!


Dan duurt het erg lang... Lange tijd niks op een missertje na en we zien heel veel kleine snoek. Goed om te zien dat het goed gaat met het snoekbestand, helaas weet ik hier niks te vangen. Dan maar snel even naar een oude vertrouwde stek op de terug weg! Gelukkig pak ik hier op de Dicktail toch nog een snoekje! Toch dus nog op de valreep wat leuks gevangen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews