Licht in de namiddag.

Eindelijk begint het weer wat lichter te worden in de namiddag. Het is nu met helder weer zeker tot een uurtje of half 7 nog goed licht. We merken langzaam aan dat de winter weer een beetje op zijn einde loopt, al zijn de temperaturen nog wel wat fris. Toch is het wel heerlijk dat het dus weer zo licht is dat er na het werken nog wat gevist kan worden!

Laatste tijd veel over gewerkt, en het kwam toevallig zo uit dat ik deze week niet hoefde over te werken, dus gauw even tijd om weer eens een uurtje te vissen zo na werk tijd! Heerlijk, maar wel fris! Met een windkracht 4 en een temperatuur van 3 graden.

Dus gauw me nieuwe lichte jerkbait hengeltje gepakt, en de busterjerk II er aan! Na een half uurtje vissen is het dan raak, precies op de plek waar Dennis afgelopen zaterdag 2 keer een snoek had die miste, grote kans dat dat deze is geweest, dus Dennis, bij deze! Deze vis heb je gemist!


60 hele centimeters! Er komt nog een pools klinkende vrouw langs lopen die vraagt voorzichtig of ik de vis niet sneller dood kan slaan, en kijkt bijna verbaasd dat ik hem terug zet, waar ze maar al te blij mee is! Zo zie je maar dat het daar toch een beetje in de cultuur zit!!

Hierna nog een jagende snoek gezien, en een vogel die meer ving dan ik, 3 visjes! De ijsvogel van het park had een goede dag vandaag! Blijft een mooie vogel om te zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews