Owja maandag ook nog...

Dacht dat zondag de laatste dag was van het seizoen maar maandag zat er ook nog bij.
Dus ja wat doe je, iets langer licht mooi weer ja dan ga je toch nog even vissen.
Ik me kids naar bed gebracht dat was rond 7 uur dus ik had nog wel even tijd.
Had een paar stekkies gehad toen ik het toch nog even bij me ouders in de straat wou gaan proberen. Daar liggen een paar arken en boten dus mooie plekken om toch even langs te werpen.

Als kind heb ik daar veel op witvis en baarsjes gevist. En de meeste van ons weten, als er witvis zit dan zit er ook roofvis.
En met me nieuwe jerkbait hengel waar ik al succes mee geboekt heb, hoopte ik dat het hier wel wou gaan lukken.
En ja hoor na 4 keer werpen was het weer raak. Onder een boot klapte er weer een Snoek op. En het was weer een goeie dril om haar uiteindelijk te kunnen landen.
Een met een  mooie slanke dame van 77cm is mijn seizoen toch echt geslaagd, want mijn teller staat op 27 Snoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews