De laatste uurtjes!!!

Het was voor mij echt het laatste moment pakken die ik pakken kon.

Dus ik ging er vroeg uit half 5 oude tijd dus dat was vroeg.
maar vol frisse moed de deur uit toen de schemer kwam. Ik wou op een paar plekken gaan proberen waar ik nog niet geweest was maar wel zeker weet dat er snoek zit.

Na een uur op die stek te hebben gestaan ,, waar wel veel gejaagd werd ,, ging ik toch maar naar een ander toe,, ook heel mooi gebied maar daar weinig of geen actie gezien. Jammer; dus volgend seizoen daar weer even proberen.

Me laatste hoop gericht op de Wetering daar waar ik me PR heb gevangen.
Een uur voordat ik weer zou gaan vertrekken, dus heb nog tijd om succesvol me seizoen af te sluiten .
Na een minuut of 5 en ja hoor hangen een dikke vette 71cm Snoek vlak voor de kant. Met een dril die ook de moeite was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews