2 keer een middagje.

Eigenlijk stond er gister een dagje met de boot gepland, maar helaas werd Robert ziek, dus ging dat niet door! Maar gister middag rond een uur of 3 toch maar even in het parkje hier wezen kijken. Het zag er de laatste tijd, na het afsterven van de planten, toch wel interessant uit.

Dus snel even de jerkbait hengel gepakt, en werpen maar. Helaas zit ik na 10 worpen alweer vast, en breekt ook me lijn. Dus ook nog een half uur staan klote om me Busterjerk terug te krijgen! Maar gelukkig toch terug gekregen, en eigenlijk had ik de hoop op een visje ook wel opgegeven.

Het word ook al snel donker, en na de vaste plekjes in het park probeer ik een plekje waar ik nog niet zo vaak gestaan heb. Hier krijg ik snel beet en denk dan, yes, eindelijk! Maar helaas los ik hem daarna direct. Toch blijf ik het nog even proberen, en met succes! Dit keer krijg ik hem ook bij de kant. Hongerig visje dus! 62 cm!


Toen was het al gauw te donker en ging ik maar naar huis.

Dan heb ik ook vandaag nog even gevist. Had even contact opgenomen met Mike, en die was ook van plan te gaan vissen met een maat van hem, dus ik voegde mij daar later bij toe. En wat een prachtige stekken zijn we af gelopen! Maar helaas, helemaal niks. Het word ook wel erg fris, de winter zit er aan te komen, dus had een goed paar koude tenen! Ben benieuwd hoe lang we dit jaar nog door kunnen vissen voordat het te koud word!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews