De Visma 2011

Een half jaar geleden had ik eigenlijk al besloten dat ik wou gaan. Gelukkig kon ik dit jaar ook. Dus zo ging ik voor de eerste keer naar de Visma en ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik gegaan ben.

En het verbaasde me zowel positief als iets negatief. Me mond viel open van het aantal visspullen dat daar stond. Gigantisch veel hengels molens en kunstaas enzovoort. Maar aan de andere kant was dat ook wel te verwachten. Maar wat we dan weer negatief verbaasde is dat bijvoorbeeld op zo een stand als Spro en andere stands die staan te promoten maar weinig te koop is. Het is ook om te promoten.

En ook de prijs verschillen. Het loonde echt om verschillende stands af te lopen om te kijken waar het het goedkoopst was. Ik ben dus aardig geslaagd. Heb wat nieuwe Power Pro lijntjes gekocht en wat kunstaas. Ook die nieuwe Rozemeijer tang voor een mooi prijsje! Ook heb ik nu alles om het Dropshotten te proberen.

Ook waren de lezingen die daar gegeven werden zeker wel interessant. Alleen was de ene wat slaapverwekkender dan de ander maar zeker wel leerzaam allebei!
Ik kan iedere visser wel aanraden daar een keer te kijken maar verwacht niet dat je alles kan kopen.
Misschien volgend jaar weer!

Heb nu in ieder geval lekker me visspullen op kunnen ruimen en sorteren. Dus alles is klaar voor het laatste weekend in mei! Heb geduld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews