Planing voor 2011!

Het is al een tijdje geleden dat ik wat gepost heb. Dus ook een tijd geleden dat ik gevist heb uiteraard. Maar om deze site niet uit te laten sterven bedacht ik me dat ik vast wel even wat kan bloggen.

Iedere visser heeft wel plannen. Ik kom er nu toevallig na de winter mee omdat ik al een tijd niet gevist heb. Dus zie het nieuwe jaar als een nieuwe start. Een nieuwe kans om dingen uit te proberen en meer vissen te vangen. Ik ben gelukkig nog blij met iedere vis die ik vang. Andere vissers zijn pas blij met grote vissen of grote aantallen. Maar aangezien ik mezelf toch nog zeker als beginner zie kan iedere vis mijn dag goed maken.

Maar goed eerst maar is wat plannen. Zoals je heb kunnen lezen in deze blogs is dat ik in Enkhuizen ben geweest met Ruud. Ondanks het slechte weer en tegenvallende vangsten vond ik het super. Dus ik hoop zeker dat ik dat nog een keer ga doen. Of het 1 dag is of een weekend, dat maakt niet uit.

Ook hebben we vorig jaar met Dimi en Marco in Woerden gevist. Afgelopen weekend hebben we die foto's nog eens bekeken en ondanks alle kleinste vangsten waren we er toch achter gekomen dat het 1 van de beste visdagen was. Dus dat gaan we hopelijk ook nog een keer doen.

Ook hoop ik dat het forelvissen door gaat. Dat blijft ook altijd leuk.

Dan staat er nog zeker in de planning nieuwe stekken ontdekken uiteraard. Zo is er het Haarlemmermeerse bos waar ik het nog wil is proberen. Hier in Leiderdorp heb ik ook nog genoeg plekken gezien.

En uiteraard ga ik ook nog met me collega snoekbaarzen met de boot!
Natuurlijk ga ik ook nieuwe technieken proberen. Zo heb ik een hoop gehoord over de 'dropshot' techniek. Ik heb al een abonnement genomen op het blad Rovers en daar zat een shad setje bij met dropshot spullen dus ben benieuwd.

Al met al een druk jaar als ik het zo zie en ik hoop dat er van alles wat gaat komen.

Natuurlijk ga ik alle 'blog-waardige' visdagen hier op zetten en kun je weer alles mee lezen.

Dus iedereen veel lees plezier dit jaar en alle visser ook succes gewenst in 2011. Dat er maar een hoop gevangen mag worden!

5 opmerkingen:

  1. Dropshotten kan goed vis opleveren! alleen heeft iedereen weer zn eigen techniek hiervoor.. ik heb degene van Dietmar I... nogwat overgenomen welke goed werkt :)
    Boyd is overigens ook weer begonnen. ik wil wel maar heb geen tijd :S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook heel benieuwd ga me er wel iets meer in verdiepen kijken of het wat is ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ergens in de week van 15juli tot en met 22 juli dagje naar friesland toe;) daar zitten dan toevallig 5 gasten met 2 boten die keihard aant trollen zijn;) maare goede voornemens kevin!
    en dropshotten is geweldig, als je het eenmaal doorhebt ende juiste spullen hebt kun je echt mooi peuteren, heel langzaam heel veel water afvissen dat doe je ermee en nja uiteindelijk wel veel kans op mooie vis:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. staat trouwens een mooi filmpje op youtube over dropshotten.. tis wel in het duits!
    http://www.youtube.com/watch?v=2udwWjj2ERo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Ruud

    Ja daar kom ik ook nog wel een dagje bij langs dan! Maar dat komt tegen die tijd dan nog wel ter spraken ;)!
    En inderdaad ik moet het wel even door krijgen :P maar dat gaat wel lukken.

    @ Merijn
    Ik zal hem is even gaan bekijken! Kan van bewegende beelden ook wel wat leren :P

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews