Vernieuwd!

Het zal de echte fans van deze pagina niet ontgaan zijn, het blog is veranderd! Okee, er zullen dus niet veel mensen zijn die dit dus door hebben, maar het is dus wel gebeurd.

Het geen dat gaat veranderen, is meerdere schrijvers op dit blog!


Het idee is gekomen, toen ik met Dennis aan het vissen was geweest. Op één of andere manier kwamen we in het gesprek op een punt dat Dennis het ook wel leuk leek om wat berichtjes te schrijven. Daarnaast weet ik ook nog dat Mike zelf ook eens een blog had bijgehouden, waardoor ik het idee had dat het misschien wel leuk was om meerdere schrijvers op dit blog te krijgen.

Als het schrijven alleen van mij afhangt, zie je dat het soms lang duurt voordat er weer wat geschreven word. Dennis gaat vaak genoeg alleen vissen, en krijg vaak foto's en uitleg toegestuurd. Dan is het een leuke aanvulling voor dit blog dat hij dit ook hier kwijt kan!
Ook Mike zal vast in de zomer wel weer wat vaker gaan vissen zonder mij, en misschien komt daar ook nog eens een verhaaltje vanaf!
Robert is niet zo een verhalen schrijver, en vaak ben ik er ook bij als hij gaat vissen.

Zo vormen we een leuk team. Ook zoiets wat mij wel leuk leek. Zoals wel vaker te zien is op internet, zijn groepen vissers die onder een naam een soort van team vormen. Het stelt voor de rest niet veel voor, maar wel een leuk idee. Misschien iets voor de toekomst.

In de komende tijd zal het blog dan ook in uiterlijk nog wel een beetje veranderen. Zondag komt Dennis in ieder geval langs om het even te bekijken, en daarna gaan we gelijk even vissen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Totaal aantal pageviews